BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 27 / 10 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 10 czerwca 2010 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej składników majątku Starostwa Powiatowego w Łomży
Na podstawie art. 26 ustawy o rachunkowości (Dz. U. 2009 r. Nr 152 poz. 1223 z późn. zm.) oraz
stosownie do postanowień instrukcji inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem nr 18/2008 Starosty Łomżyńskiego z dnia 14 sierpnia 2008 roku w sprawie zasad rachunkowości w Starostwie Powiatowym w Łomży zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji rocznej mienia Starostwa Powiatowego w Łomży oraz mienia, które jest własnością innych jednostek, powierzonego do używania.

§ 1

Do składu komisji inwentaryzacyjnej powołuję następujące osoby:

Lp. Imię i Nazwisko Funkcja w komisji
1. Wiesław Jemielity Przewodniczący
2. Adam Urbanowski Członek zespołu
3. Karolina Przybyłek Członek zespołu
4. Marcin Pieńkowski Członek zespołu
5. Wierzba Renata Członek zespołu
6. Monika Domurat Członek zespołu
7. Mroczkowski Tadeusz Członek zespołu
8. Gosiewska Krystyna Członek zespołu
9 Kowalewski Zbigniew Członek zespołu
10 Henryka Pezowicz Członek zespołu


§ 2.
Ze składu komisji inwentaryzacyjnej do zespołów spisowych powołuję osoby:


Lp. Pole spisowe Spis na dzień Terminy
od – do Skład zespołu spisowego
Nazwa Numer

1 Parter –
Wyposażenie i inne składniki majątku
Drogą spisu z natury Nr 1 31.10.2010 8-19.XI..2010
Marcin Pieńkowski
Karolina Przybyłek
Henryka Pezowicz

2 I Piętro
Wyposażenie i inne składniki majątku
drogą spisu z natury
/ bez PCPR ,
z Poradnią PP Nr 1/
Nr 2
31.10.2010

8-19.XI.2010
Adam Urbanowski
Monika Domurat
Kowalewski Zbigniew



3 II Piętro
Wyposażenie i inne składniki majątku
Drogą spisu z natury
bez PINB

Nr 3

31.10.2010

8-19.XI.2010
Tadeusz Mroczkowski
Krystyna Gosiewska
Renata Wierzba

4. Środki pieniężne na rachunkach bankowych, należności, pożyczki, zobowiązania
Drogą otrzymania od banków i uzyskania od kontrahentów potwierdzeń prawidłowości stanu faktycznego i ewidencyjnego /

Nr 4
31.12.2010
10.01.2011
Grażyna Głażewska
Teresa Żukowska

5. Grunty i inne nieruchomości będące w użytkowaniu u kontrahentów / np. w wieczystym użytkowaniu/
-drogą porównania i weryfikacji

Nr 5
31.12.2010
10.01.2011
Monika Domurat
Henryka Pezowicz


6. Środków pieniężnych, druków ścisłego zarachowania, tablic rejestracyjnych , dzienników budów .
Drogą spisu z natury
Nr 6
31.12.2010

3.01.2011
Grażyna Głażewska
Teresa Żukowska

§ 3
Termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacji ustalam na dzień 15 stycznia 2011 roku.
Szczegółowy terminarz czynności inwentaryzacyjnych określa harmonogram podany w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 4
Zobowiązuje się przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej i skarbnika do przeprowadzenia szkolenia i szczegółowego instruktażu członków komisji inwentaryzacyjnej o sposobie przeprowadzenia czynności inwentaryzacyjnych zgodnie z instrukcją inwentaryzacyjną.

§ 5
Osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania mienia i ewidencji:
1) oznaczenia i uzgodnienia z ewidencją w księgach inwentarzowych,
2) przeprowadzenia protokolarnej kasacji wycofanych z użytkowania lub zlikwidowanych fizycznie środków trwałych, narzędzi, odzieży i innych składników majątkowych oraz opracowania wymaganej dokumentacji księgowej do dnia spisów,
3) uporządkowania ewidencji ilościowej środków trwałych i uzgodnienia jej z danymi wykazanymi w ewidencji księgowej, ewidencji składników majątku w użytkowaniu w księgach inwentarzowych wyposażenia i innych urządzeniach ewidencyjnych.
§ 6

Nie udziela się urlopów wszystkim pracownikom materialnie odpowiedzialnym, członkom komisji inwentaryzacyjnej w okresie, w którym przypadają czynności inwentaryzacyjne przewidziane harmonogramem spisów.

§ 7
Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.

§ 8
Dokumenty rozpatrzenia różnic inwentaryzacyjnych spisów rocznych powinny być dostarczone do skarbnika w terminach ustalonych w harmonogramie.
§ 9
Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.


§ 10
Szczegółowe zasady i sposób wykonania czynności inwentaryzacyjnych określa przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej i skarbnika w czasie instruktażu.
§ 11
Nadzór nad prawidłowością, kompletnością i terminowością spisów inwentaryzacyjnych powierza się skarbnikowi.

§ 12
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta
Krzysztof Kozicki





Data dodania:
Data upublicznienia: czwartek, 12 sie 2010 14:40
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1421 razy