Zarządzenie Nr 19/04 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 08 czerwca 2004 roku
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji.
Na podstawie art. 19 ust.2, art.21 ust. 1,2,3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19 poz. 177 ) zarządzam, co następuje:
§ 1
powołuję komisję
w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Urszula Brożyna - sekretarz
Jerzy Kowalewski - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych z zakresu kontroli zgodności zapisów użytków gruntowych na mapach ewidencji gruntów i budynków z aktualnym stanem prawnym i faktycznym stanem na gruncie.
§ 2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik (Nr1) do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Starosty 19/04 z dnia 08 czerwca 2003r.
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 19/04 z dnia 08 czerwca 2004r.
1.1.Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2.Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz.177 ) , zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3.Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w ust. 2.
1.4.Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5.Komisja kończy swoją działalność w dniu podpisania umowy.
Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych z zakresu kontroli zgodności zapisów użytków gruntowych na mapach ewidencji gruntów i budynków z aktualnym stanem prawnym i faktycznym stanem na gruncie.
2.Otwarcie ofert.
2.1.Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Zapytaniu o cenę.
2.2.Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
a)skład Komisji Przetargowej;
b)nazwy oferentów, których oferty zostały złożone po wyznaczonym terminie;
c)oferty z okazaniem, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3 Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
a)nazwę i adres oferenta;
b)cenę oferty;
3.4.Przewodniczący może również poinformować zebranych o przewidywanym terminie rozstrzygnięcia postępowania i podania wyników do publicznej wiadomości.
4.Ocena złożonych ofert.
4.1 W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie prawo
zamówień publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2 Komisja sporządzi protokół z otwarcia ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
STAROSTA
Wojciech Kubrak
§ 1
powołuję komisję
w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Urszula Brożyna - sekretarz
Jerzy Kowalewski - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych z zakresu kontroli zgodności zapisów użytków gruntowych na mapach ewidencji gruntów i budynków z aktualnym stanem prawnym i faktycznym stanem na gruncie.
§ 2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik (Nr1) do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Starosty 19/04 z dnia 08 czerwca 2003r.
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 19/04 z dnia 08 czerwca 2004r.
1.1.Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2.Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz.177 ) , zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3.Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w ust. 2.
1.4.Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5.Komisja kończy swoją działalność w dniu podpisania umowy.
Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych z zakresu kontroli zgodności zapisów użytków gruntowych na mapach ewidencji gruntów i budynków z aktualnym stanem prawnym i faktycznym stanem na gruncie.
2.Otwarcie ofert.
2.1.Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Zapytaniu o cenę.
2.2.Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
a)skład Komisji Przetargowej;
b)nazwy oferentów, których oferty zostały złożone po wyznaczonym terminie;
c)oferty z okazaniem, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3 Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
a)nazwę i adres oferenta;
b)cenę oferty;
3.4.Przewodniczący może również poinformować zebranych o przewidywanym terminie rozstrzygnięcia postępowania i podania wyników do publicznej wiadomości.
4.Ocena złożonych ofert.
4.1 W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie prawo
zamówień publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2 Komisja sporządzi protokół z otwarcia ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
STAROSTA
Wojciech Kubrak