Zarządzenie Nr 16/04 Starosty Łomżyńskiego
z dnia: 19 kwietnia 2004 r.
w sprawie powołania komisji do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i nadania regulaminu pracy komisji.
Na podstawie art. 19 ust.2, art.21 ust. 1,2,3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19 poz. 177 ) zarządzam, co następuje:
§ 1
powołuję komisję
w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Jerzy Kowalewski - sekretarz
Urszula Brożyna - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na zakup drukarek laserowych do posiadanych stacji komputerowych umożliwiających realizacje wydruków z prowadzonych w systemie operacyjnym Windows komputerowych baz danych wraz z ich systemowym oprogramowaniem oraz kserografu umożliwiającego wykonywanie kopii formatu A-4/A-3
§ 2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik (Nr1) do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Łomżyński
Wojciech KUBRAK
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 16/04
Starosty Łomżyńskiego
z dnia 19 kwietnia 2003r.
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 16/04 z dnia 19 kwietnia 2004r.
1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz.177 ) , zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3. Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w ust. 2.
1.4. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5. Komisja kończy swoją działalność w dniu podpisania umowy.
2. Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na zakup drukarek laserowych wraz z ich systemowym oprogramowaniem oraz kserografu umożliwiającego wykonywanie kopii formatu A-4/A-3.
3. Otwarcie ofert.
3.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Zapytaniu o cenę.
3.2. Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
a) skład Komisji Przetargowej;
b) nazwy oferentów, których oferty zostały złożone po wyznaczonym terminie;
c) oferty z okazaniem, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3 Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a
Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
a)nazwę i adres oferenta;
b)cenę oferty;
3.4. Przewodniczący może również poinformować zebranych o
przewidywanym terminie rozstrzygnięcia postępowania i podania
wyników do publicznej wiadomości.
4.Ocena złożonych ofert.
4.1 W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty
odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie prawo
zamówień publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2 Komisja sporządzi protokół z otwarcia ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
§ 1
powołuję komisję
w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Jerzy Kowalewski - sekretarz
Urszula Brożyna - członek
do wyłonienia najkorzystniejszej oferty na zakup drukarek laserowych do posiadanych stacji komputerowych umożliwiających realizacje wydruków z prowadzonych w systemie operacyjnym Windows komputerowych baz danych wraz z ich systemowym oprogramowaniem oraz kserografu umożliwiającego wykonywanie kopii formatu A-4/A-3
§ 2
Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik (Nr1) do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Łomżyński
Wojciech KUBRAK
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 16/04
Starosty Łomżyńskiego
z dnia 19 kwietnia 2003r.
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 16/04 z dnia 19 kwietnia 2004r.
1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz.177 ) , zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3. Komisja jest powołana do przygotowania i przeprowadzenia określonych zadań w ust. 2.
1.4. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.5. Komisja kończy swoją działalność w dniu podpisania umowy.
2. Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na zakup drukarek laserowych wraz z ich systemowym oprogramowaniem oraz kserografu umożliwiającego wykonywanie kopii formatu A-4/A-3.
3. Otwarcie ofert.
3.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Zapytaniu o cenę.
3.2. Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
a) skład Komisji Przetargowej;
b) nazwy oferentów, których oferty zostały złożone po wyznaczonym terminie;
c) oferty z okazaniem, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3 Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a
Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie:
a)nazwę i adres oferenta;
b)cenę oferty;
3.4. Przewodniczący może również poinformować zebranych o
przewidywanym terminie rozstrzygnięcia postępowania i podania
wyników do publicznej wiadomości.
4.Ocena złożonych ofert.
4.1 W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty
odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie prawo
zamówień publicznych i zapytaniu o cenę.
4.2 Komisja sporządzi protokół z otwarcia ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.