BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE Nr 66 /09 Starosty Łomżyńskiego

z dnia: 10 listopada 2009 roku
w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz odbioru wykonanej dostawy.
§1

Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. 2007r.Nr 223 poz.1655 z późn.)
powołuję komisję w składzie:
Stanisław Kozikowski - przewodniczący
Jerzy Kowalewski - zastępca przewodniczącego Henryka Pezowicz - sekretarz Zbigniew Griglik - członek

Do przygotowania zamówienia, wyłonienia najkorzystniejszej oferty i odbioru wykonanych dostaw;
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i drukarki, niezbędnego do prowadzenia spraw związanych z realizacją przepisów ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego / Dz. U. 191 poz. 1365 /( dwie stacje robocze i jedną drukarkę), jego instalacje, konfiguracje.
§2

Nadaję regulamin pracy komisji stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta
Krzysztof Kozicki


Załącznik do Zarządzenia Starosty
Nr 66 / 09 z dnia 10 listopada 2009r.

REGULAMIN PRACY
Komisji powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz odbioru wykonanych prac.

1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Starosty Łomżyńskiego Nr 66 / 09 z dnia 10 listopada 2009r
1.1 Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania
1.2 Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz. U. 2007r.Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) zwanej dalej również „ustawą”, przepisy aktów wykonawczych, wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3 Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
1.4 Komisja zakończy działalność w dniu ostatecznego odbioru wykonanych prac.

2. Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz odbiór wykonanych dostaw:
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem ( dwie stacje robocze i jedną drukarkę), jego instalacje, konfiguracje.

3. Otwarcie ofert.
3.1 Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w zapytaniu o cenę.
3.2 Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
- skład Komisji Przetargowej,
- nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie,
- oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy.
3.3 Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a Sekretarz odnotuje do protokołu poniższe dane zawarte w ofercie: nazwę i adres oferenta; cenę oferty.

4. Ocena złożonych ofert.
4.1 W trakcie oceny złożonych ofert komisja stwierdzi czy wszystkie oferty odpowiadają warunkom i zasadom określonym w zapytaniu o cenę.
4.2 Komisja sporządzi protokół z otwarcia złożonych ofert i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty.
4.3 Komisja sporządzi protokół z odbioru zamówionych i wykonanych prac.

Starosta
Krzysztof Kozicki
Data dodania:
Data upublicznienia: piątek, 11 gru 2009 13:11
Opublikował(a): Beata Korwek
Zaakceptował(a): Beata Korwek
Artykuł był czytany: 1278 razy