BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Tworzenie stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych

Miejsce załatwienia sprawy:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1 / 27 , pokój nr 210, tel. 216-5878; 216-4715

Godziny przyjęć interesantów:
Poniedziałek - piątek 8.00 - 15.00

Sposób załatwienia sprawy:
Pracodawca, który przez okres 36 miesięcy zatrudni osoby niepełnosprawne, może otrzymać na wniosek ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zwrot kosztów poniesionych w związku z przystosowaniem tworzonych lub istniejących stanowisk pracy dla tych osób, stosownie do potrzeb wynikających z ich niepełnosprawności.

Wymagane dokumenty:
1.Wniosek o zwrot kosztów przystosowania stanowisk pracy do potrzeb wynikających
z niepełnosprawności
2. Kopia dokumentu potwierdzającego formę prawną istnienia zakładu
3. Kopia dokumentu określającego tytuł prawny do lokalu
4. Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w opłatach składek na ubezpieczenie społeczne
za zatrudnionych pracowników
5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłatach skarbowych
6. Sprawozdanie F-01 za okres pełnych dwóch lat poprzedzających rok złożenia wniosku oraz za rok bieżący

Opłaty:
Interesanci opłat nie ponoszą.

Czas załatwienia sprawy: do 30 dni od daty złożenia kompletu dokumentów
Data powstania: czwartek, 10 lip 2003 10:29
Data opublikowania: czwartek, 10 lip 2003 10:15
Opublikował(a): Urszula Szlichta
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 1715 razy