Dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych i w komunikowaniu się
likwidacja barier dla osób niepełnosprawnych
Miejsce załatwienia sprawy:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, pokój nr 210, tel. 216 – 58 – 78, 216 – 47 - 15
Godziny przyjęć interesantów:
Poniedziałek- piątek 8.00 - 15.00
Sposób załatwienia sprawy:
Osoby niepełnosprawne składają wnioski o dofinansowanie kosztów likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych w zależności od indywidualnych potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzaju schorzenia.
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych likwidacji barier architektonicznych i urbanistycznych w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej (wzór wniosku jest w posiadaniu PCPR)
2. Kopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności wnioskodawcy
3. Kopia orzeczeń o niepełnosprawności osób mieszkających wspólnie z wnioskodawcą
4. Aktualne zaświadczenie lekarskie, zawierające informacje o rodzaju niepełnosprawności
5. Udokumentowana podstawa prawna do zameldowania w lokalu
6.Oświadczenie o dochodach wnioskodawcy i osób wspólnie zamieszkujących
Opłaty:
Interesanci opłat nie ponoszą.
Czas załatwiania sprawy: do 30 dni od daty złożenia kompletu dokumentów.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, pokój nr 210, tel. 216 – 58 – 78, 216 – 47 - 15
Godziny przyjęć interesantów:
Poniedziałek- piątek 8.00 - 15.00
Sposób załatwienia sprawy:
Osoby niepełnosprawne składają wnioski o dofinansowanie kosztów likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych w zależności od indywidualnych potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzaju schorzenia.
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych likwidacji barier architektonicznych i urbanistycznych w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej (wzór wniosku jest w posiadaniu PCPR)
2. Kopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności wnioskodawcy
3. Kopia orzeczeń o niepełnosprawności osób mieszkających wspólnie z wnioskodawcą
4. Aktualne zaświadczenie lekarskie, zawierające informacje o rodzaju niepełnosprawności
5. Udokumentowana podstawa prawna do zameldowania w lokalu
6.Oświadczenie o dochodach wnioskodawcy i osób wspólnie zamieszkujących
Opłaty:
Interesanci opłat nie ponoszą.
Czas załatwiania sprawy: do 30 dni od daty złożenia kompletu dokumentów.