Zapytanie ofertowe
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę artykułów środków czystości, higieny i dezynfekcji oraz drobnych artykułów gospodarczych wspomagających utrzymanie czystości w Starostwie Powiatowym w Łomży
- Nazwa i adres Zamawiającego:
POWIAT ŁOMŻYŃSKI
Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
Tel. (086) 215-69-00
e-mail: starostwo@powiatlomzynski.pl
2. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 10/2023 Starosty Łomżyńskiego z dnia 2 maja 2023 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży, o wartości nie przekraczającej 130 000,00.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów środków czystości, higieny i dezynfekcji oraz drobnych artykułów gospodarczych wspomagających utrzymanie czystości w Starostwie Powiatowym w Łomży, realizacja zamówienia zostanie podzielona na partie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
- Zamawiający w zależności od potrzeb może zmienić ilość zamawianych towarów, przy zachowaniu ich cen jednostkowych określonych w umowie.
- W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towarów w terminie 2 dni od dnia otrzymania zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego tj. 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27 oraz do udzielenia 2 lat gwarancji na dostarczony towar.
- Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Okres gwarancji : Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 1 rok gwarancji na dostarczony towar.
- Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium: cena (brutto) - 100 %
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem i dostawą przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
- Zmiana treści zapytania ofertowego:
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego. Treść zmiany zostanie przekazana niezwłocznie Wykonawcom oraz zamieszczona na stronie internetowej www.powiatlomzynski.pl/bip
- Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:
Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 20.12.2024 r. Ewentualne pytania należy kierować na adres e-mail: starostwo@powiatlomzynski.pl
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej/elektronicznej - w języku polskim. Pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (decyduje data wpływu do tut. urzędu) lub drogą elektroniczną jako skan podpisanych dokumentów na adres: starostwo@powiatlomzynski.pl (w przypadku wyboru oferty złożonej w formie elektronicznej, nie potwierdzonej profilem zaufanym lub podpisem zaufanym uprawnionej osoby, należy w terminie 3 dni licząc od dnia następnego dostarczyć oryginał oferty wraz z załącznikami Zamawiającemu;
w przypadku uchybienia terminu Oferta podlega odrzuceniu) do dnia 24.12.2024 r. do godz. 10:00 wpisując w temacie wiadomości „Oferta na zakup i dostawę artykułów środków czystości, higieny i dezynfekcji oraz drobnych artykułów gospodarczych wspomagających utrzymanie czystości w Starostwie Powiatowym w Łomży”
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- Każda strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a numeracja stron powinna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty.
- Oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, jeśli nie będzie ono wynikało z innych dokumentów załączonych do oferty. Należy je dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
- Oferta winna zawierać informacje Wykonawcy, która część oferty i które dokumenty stanowią tajemnicę handlową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Ofertę należy złożyć w sposób określony w zapytaniu ofertowym .
- Do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Wymagane dokumenty:
- Uzupełniony szczegółowy wykaz zapotrzebowania,
- Formularz ofertowy,
- Parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
- Podpisana klauzula RODO.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Wynik postępowania po wyborze oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający prześle zawiadomienie o wyniku postępowania Wykonawcom którzy złożyli oferty
w przedmiotowym postępowaniu oraz umieści informację na stronie internetowej.
- Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia otrzymania oferty.
- Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 grudnia 2024 r. o godz. 10:30
w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża. - Warunki płatności:
Zapłata za dostawę będzie następowała na podstawie faktury Vat wystawionej na:
Nabywca - Powiat Łomżyński
Odbiorca - Starostwo Powiatowe w Łomży,
Szosa Zambrowska 1/27,
18-400 Łomża,
NIP 718-196-82-22.
- Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
W przypadku pytań technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel.:
86 215 69 38 - Pani Karolina Chaberek - p.o. Naczelnik Wydziału Organizacyjnego,
86 215 69 05 – Pani Beata Korwek - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych i Spraw Gospodarczo Administracyjnych
UWAGA :
- Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- Wybrany Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od momentu powiadomienia go
o wybraniu oferty uzgodnić z Zamawiającym kwestie konieczne do sprawnego zawarcia umowy. - Umowa zostanie zawarta zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego.
- Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy, jeżeli nie będzie to wynikało z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
- Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych.
- Załączniki :
- formularz ofertowy - załącznik nr 1,
- wykaz zapotrzebowania - załącznik nr 2,
- protokół odbioru środków czystości – załącznik nr 3,
- wzór umowy – załącznik nr 4,
- klauzula RODO - załącznik nr 5.
- Protokół Odbioru.docx (docx) 17 gru 2024 11:15
- Formularz Ofertowy.docx (docx) 17 gru 2024 11:16
- Projekt - Umowy.docx (docx) 17 gru 2024 11:16
- Klauzula.docx (docx) 17 gru 2024 11:17
- Zapytanie ofertowe środki czystości.pdf (pdf) 17 gru 2024 11:18
- _Szczegółowy formularz.xlsx (xlsx) 20 gru 2024 09:38