BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa pospółki

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na dostawę pn.: „Dostawa 666 Mg pospółki ”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Dostawę 666 Mg pospółki na niżej określone w częściach miejsce wbudowania.

CPV: 14.21.21.00-1 Otoczaki i żwir.

2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami):
1) W internecie na stronie www.powiatlomzynski.pl/bip
2) W formie papierowej do odebrania nieodpłatnie w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. nr 2 lub Pocztą Polską

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań -2.

Część 1.
Dostawa 540 Mg pospółki - droga powiatowa nr 1825B na odc. Gardoty – granica powiatu

Część 2.
Dostawa 126 Mg pospółki - droga powiatowa nr 1925B na odc. przez wieś Makowskie i za wsią Grądy Małe.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

5. Pożądany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy sukcesywnie do potrzeb do dnia 30.09.2007r.

6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy.
2) Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".

Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.

Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) Oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4) Kserokopia ważnej koncesji na wydobycie kopalin lub oświadczenie wykonawcy o numerze, dacie
wystawienia, miejscu wydobycia i dacie ważności posiadanej koncesji na wydobycie kopalin.

7. Wymagane wadium – nie dotyczy.

8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena (Najniższa cena – 100%).

9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 18.05.2007r. o godz. 12:00.

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1.

Koperta powinna być oznaczona: Oferta na dostawę mieszanki kruszyw.”, z dopiskiem: Nie otwierać przed 18.05.2007r. i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 18.05.2007r. o godz. 12:15.

W ofercie należy podać cenę jednostkową (netto) oraz cenę całkowitą zakupu pospółki, łącznie z podatkiem VAT i transportem, na poszczególną część zamówienia.

10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14.Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: mgr inż. Ewa Olechwierowicz, tel.(086)218-41-89 w.19, w godz. 7:30– 14:30, sdm@zdplomza.com.

15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością ryczałtową, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 9 maj 2007 11:22
Data opublikowania: środa, 9 maj 2007 11:31
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 21 maj 2007 10:25
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 2897 razy