-
Jak oznaczać płatną współpracę, gdzie przebiega granica między prezentem a korzyścią materialną, czym jest promocja marki własnej?
-
W najbliższy poniedziałek - 26 września, w samo południe opublikujemy Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania reklam w mediach społecznościowych.
Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania reklam to pomoc dla użytkowników mediów społecznościowych - twórców, agencji reklamowych i reklamodawców. Zostały stworzone po konsultacjach z przedstawicielami branży influencer marketingu: Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR oraz Radą Reklamy, a także środowiskiem naukowym z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW oraz Zakładu Systemów Prasowych i Prawa Prasowego WNPiD UAM. Fragmenty Rekomendacji były również omawiane podczas dyskusji na Instagramie uokikgovpl, w której wzięło udział wielu twórców internetowych.
Zachęcamy do śledzenia naszych kanałów informacyjnych.
Pomoc dla konsumentów:
Tel. 801 440 220 lub 222 66 76 76 – infolinia konsumencka
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w twoim mieście lub powiecie
Wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej
Dodatkowe informacje dla mediów:
Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Znajdziesz nas również na Instagramie: @uokikgovpl