Konsument na rynku gazu
DATA PUBLIKACJI: 2013-03-12 11:32 | OPUBLIKOWAŁ: Wydział RSGP
Nieprawidłowości we wszystkich umowach, jakie konsumenci podpisali z dostawcami gazu – to efekt najnowszej kontroli UOKiK. Jednocześnie większość z nas nigdy nie składała reklamacji na rachunek za gaz i nie ma zastrzeżeń do sprzedawców tego paliwa - wynika z badań społecznych. W ramach Światowego Dnia Konsumentów Urząd zwraca uwagę na problemy odbiorców gazu.
Komunikat prasowy, raport, poradnik dla konsumentów i wypowiedzi audio Prezes Małgorzaty Krasnodębskiej-Tomkiel i Dyrektor Barbary Mroczek są już dostępne na stronie internetowej Urzędu.
Dodatkowe informacje dla mediów:
Małgorzata Cieloch, Rzecznik prasowy UOKiK
Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 827 28 92, 55 60 314, 55 60 430
Faks 22 826 11 86
E-mail: malgorzata.cieloch@uokik.gov.pl