Starostwo Powiatowe w Łomży

86 215 69 00
Rocznica Powiatu Łomżyńskiego Natura Flaga Unii Europejskiej Projekty UE Polski Ład Polski Ład logo e-usługi e-usługi
Pogoda dziś:
0°C
Biuletyn Informacji Publicznej BIP Kontrast Youtube

I Edycja Konkursu - Konsumencki Absurd Miesiąca

DATA PUBLIKACJI: 2020-05-25 12:40 | OPUBLIKOWAŁ: Marcin Pieńkowski
Ogłaszamy I EDYCJĘ KONKURSU – KONSUMENCKI ABSURD MIESIĄCA.
Na zgłoszenia czekamy do 5 czerwca 2020 roku
Nagrodami w I Edycji są 3 zegarki sportowe Garmin Forerunner 35

 

 

Na jakie zgłoszenia czekamy? Udokumentowane w jakikolwiek sposób np. zdjęciem, scanem nietypowe zjawisko rynkowe, które stosowane przez przedsiębiorców wobec konsumentów może być w szczególności:

  • sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami, z szeroko rozumianą uczciwością kupiecką,
  • nierzetelne,
  • mogące wprowadzać w błąd, 
  • mogące powodować nietypowe zachowania klientów,

Takie właśnie zjawiska nazwaliśmy absurdem konsumenckim. 

Na zgłoszeniu „absurdu” sprawa się nie kończy. Będziemy wspólnie - konsument razem z organizacją konsumencką reprezentowaną przez prawnika - podejmować działania adresowane do konkretnego przedsiębiorcy, działając dla dobra wspólnego.

O zgłaszanych sprawach będziemy informować na naszej stronie, na FB i w informacjach prasowych. Skoro mamy mieć wpływ na rynek – działajmy wspólnie.

Zgłoszenia absurdów konsumenckich można przesyłać w dowolnej postaci do Federacji Konsumentów, najlepiej przez profil Facebook lub na adresy Oddziałów w Łodzi, Kielcach i Warszawie (warszawa@federacja-konsumentow.org.pllodz@federacja-konsumentow.org.plkielce@federacja-konsumentow.org.pl). Zgłoszenia pisemne prosimy przesyłać na adres Federacji Konsumentów w Warszawie (00-364 Warszawa, ul. Ordynacka 11/1) lub do Oddziału w Łodzi albo Kielcach. Adresy oddziałów na stronie: www.federacja-konsumentow.org.pl

?Osoba do kontaktu: Michał Herde m.herde@federacja-konsumentow.org.pl

Konkurs jest realizowany w ramach projektu Aktywni konsumenci - budowa partycypacji społecznej w zwalczaniu nieuczciwych zjawisk rynkowych.