Starostwo Powiatowe w Łomży

86 215 69 00
Rocznica Powiatu Łomżyńskiego Natura Flaga Unii Europejskiej Projekty UE Polski Ład Polski Ład logo e-usługi e-usługi
Pogoda dziś:
5°C
Biuletyn Informacji Publicznej BIP Kontrast Youtube

Bezpłatne szkolenia dla III sektora

DATA PUBLIKACJI: 2017-06-26 13:45 | OPUBLIKOWAŁ: Wydział RSGP
Zdjęcie

1

Fundacja ,,Puławskie Centrum Przedsiębiorczości”, informuje że

22.06.2017 r. rusza rekrutacja do projektu
,,Poziom wyżej” finansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej.

Projekt oferuje cykl bezpłatnych szkoleń skierowanych do organizacji pozarządowych i jest realizowany w terminie do 31 grudnia 2017 r.

 

Kto może wziąć udział:

Adresatem zadania są organizacje pozarządowe  z terenu województw Polski Wschodniej tj.:

- województwa lubelskiego,

- województwa podlaskiego,

- województwa podkarpackiego,

- województwa świętokrzyskiego,

- województwa warmińsko-mazurskiego.

 

Oferujemy szkolenia w V Blokach tematycznych:

v  Administracyjno-prawne aspekty funkcjonowania III Sektora: prawne formy zrzeszenia się obywateli, stowarzyszenia i fundacje, organizacje pożytku publicznego, organizacje ekologiczne, współpraca administracji z organizacjami pozarządowymi, dokumentacja tj. statut, uchwała, regulamin).

v  Kadry i płace: elementy prawa pracy i kodeksu cywilnego w stosunku pracy
i umowach cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, zagadnienia i problematyka zasiłków ZUS, wybrane zagadnienia podatku dochodowego osób fizycznych w naliczaniu wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami, podatkami im ZUS, zasady wolontariatu).

v  Zarządzanie i marketing: podstawy finansów i zarządzania, uwarunkowania finansowe i prawne, negocjacje, organizacja działalności marketingowej, rynek docelowy
i pozycjonowanie, marketing strategiczny, marketing internetowy.

v  Finansowanie III Sektora ( identyfikacja źródeł finansowania działalności NGO, pozadotacyjne źródła finansowania  NGO, dotacje jako źródła finansowania projektów, analiza dokumentów programowych i zasady ich przygotowywania, przegląd źródeł finansowania, fundraising).

v  Komunikacja i asertywność (efektywność zespołu, role grupowe, diagnoza
i wykorzystanie w pracy, podejmowanie decyzji i rozwiazywanie problemów, zaufanie i współpraca, tworzenie relacji, samoocena i detektory konfliktów, zasady aktywnego słuchania i, pytania aktywne i otwarte).

 

Szkolenia odbywać się będą w grupach 15 osobowych, w wymiarze 18 h przez 3 dni robocze lub w systemie weekendowym. Zajęcia składać się będą części teoretycznej jak i praktycznej.

Zapewniamy nocleg, wyżywienie, przerwy kawowe, materiały pomocnicze i szkoleniowe.

Pierwsza edycja przeprowadzona będzie w Sandomierzu - malowniczym mieście położonym nad Wisłą, na siedmiu wzgórzach (nazywane czasem - „małym Rzymem”).

 

Gwarantujemy wykwalikowaną kadrę szkoleniową z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

BLOK I i IV

Paweł Narodowiec - absolwent Zarządzania i Marketingu Politechniki Lubelskiej, Organizacji Pomocy Społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej oraz Ekonomii Społecznej w Małopolskiej Szkole Administracji Publicznej w Krakowie. Fundraiser, którego umiejętności potwierdza Certyfikat EFA. Posiada  ponad 13-letnie doświadczenie w zarządzaniu placówkami o charakterze społecznym, zarówno w NGO jak i administracji publicznej. Pomysłodawca wielu ciekawych inicjatyw. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą. Jako trener z zakresu ekonomii społecznej, przygotowywania wniosków grantowych, zarządzania, przedsiębiorczości oraz fundraisingu. Stale współpracuje, zarówno z organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną, jak i firmami consultingowymi z terenu całej Polski. Pomysłodawca utworzenia Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej, którym zarządza od 2010 roku. Inicjator Lubelskiej Szkoły Fundraisingu. Asesor Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego, Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich
i Rządowego Programu na rzecz Aktywności Osób Starszych. Członek zespołu ds. rozwoju Ekonomii Społecznej przy ROPS Lublin. Twórca Stowarzyszenia na rzecz Integracji Społecznej „Modrzew”, w którym pełni funkcję Prezesa Zarządu. Członek Towarzystwa Pomocy
im. Św. Brata Alberta oraz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.

BLOK II

 Monika Markisz – ceniony prawnik, doradca podatkowy i wykładowca. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji (kierunek: prawo) oraz Wydziału Ekonomicznego UMCS (Podyplomowe Studia na kierunku Rachunkowość). Wieloletni pracownik firmy audytorskiej -zajmując się doradztwem prawno-podatkowym oraz współpracując z biegłymi rewidentami. Wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Prowadzi również zajęcia z prawa podatkowego dla uczestników studiów podyplomowych oraz dla aplikantów i radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Lublinie. Ekspert Ośrodka Badań, Studiów i Legislacji przy Krajowej Radzie Radców Prawnych.

BLOK III

Tomasz Telej - trener, sales coach, certyfikowany NLP Master Coach oraz Time Line Therapy Master Practicioner. Przedsiębiorca, manager, lider biznesu, mentor, mówca motywacyjny, doświadczony sprzedawca i doradca biznesowy. Od dziewięciu lat zajmuje się tworzeniem struktur sprzedażowych w branży MLM, zarządza grupą kilkudziesięciu przedsiębiorców, gdzie wdraża coaching sprzedażowy jako skuteczne narzędzie rozwoju w zespołach handlowych. Stworzył od podstaw jeden z największych salonów urody w województwie lubelskim. Właściciel Instytutu Rozwoju Biznesu BiznesMind – dzieli się swoim doświadczeniem
i umiejętnościami z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania kadrą, budowania relacji
z klientem oraz rozwoju osobistego. Prowadzi kursy i szkolenia z zakresu profesjonalnych technik etycznej sprzedaży oraz sales coaching. Twórca Akademii Lidera Biznesu – jako mentor, doradca biznesowy i ekspert w zakresie budowania marki osobistej w sprzedaży, uczy przedsiębiorców, jak stworzyć strategię rozwoju własnej firmy, profesjonalnie prezentować produkty i skutecznie je sprzedawać.

BLOK V

Jowita Władyczuk – absolwentka psychologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kontynuowała edukację na studiach podyplomowych z zakresu „Diagnoza i terapia neuropsychologiczna” Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Zarządzania Ochroną Zdrowia w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc własną działalność pod nazwą Firma Handlowo - Usługowa ACORD Jowita Władyczuk.Ukończyła m.in. „Trening Autogenny J.H. Schultza”, “Logoterapia I, II stopień. Psychoterapia integralna: noo – psychoterapia”, „Zaburzenia osobowości. Diagnoza
i podstawowe formy terapii” – warsztat szkoleniowy, „Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO” szkolenie, „Skala pamięci M. Chynowskiego. Technika badania i interpretacja wyników” – seminarium, „Innowacje w przedsiębiorstwie i źródła finansowania” – kurs, „Neuropsychiatria i Neuropsychologia w Medycynie” – konferencja, „Jak skutecznie napisać
i zrealizować dobry projekt społeczny?” – szkolenie, „Zasady funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce” – szkolenie, „Kurs języka migowego SJM”.

Nie zabraknie również spotkań z ludźmi obdarzonymi charyzmą, zarażających optymizmem
i motywujących do działania oraz pobudzających kreatywność osób działających w twojej organizacji.

 

 Szczegóły pod nr tel.81/ 470 09 00 bądź mailowo fpcp@fpcp.org.pl

Zapraszamy również do kontaktu w Biurze projektu

ul. Mościckiego 1, 24-110 Puławy (teren PPNT).

Akcja Sprzątania Świata w Powiecie Łomżyńskim!

wrz 20, 2024
Czytaj więcej

Pomoc dla poszkodowanych przez powódź!

wrz 19, 2024
Czytaj więcej

Współpraca samorządów powiatu łomżyńskiego

wrz 18, 2024
Czytaj więcej

Obchody 105. rocznicy Powstania Policji Państwowej w Łomży

lip 22, 2024
Czytaj więcej