W ciągu ostatniej dekady w konkursie rywalizowało łącznie kilkaset produktów, które do dzisiaj, dzięki obecności na rynku i swojej doskonałej jakości, przyczyniają się do promocji Podlaskiego w kraju i poza granicami Polski. Wśród laureatów znajdują się zarówno produkty dużych podlaskich przedsiębiorstw, takich jak np.: Mlekovita, Polmos, Pronar, ale również drobnych producentów, kultywujących tradycje dziedzictwa kulturowego regionu.
Podlaska Marka to przegląd nowych rozwiązań, trendów, smaków. To ranking układany przez mieszkańców Podlaskiego pokazujący, co w ostatnim czasie nas zachwycało i zaskakiwało. W tym roku Podlaska Marka będzie bardziej otwarta na głos producentów i mieszkańców regionu – na Twój głos. Każdy może zgłosić swojego kandydata do Nagrody Podlaska Marka.
Laureatów wskazują – niezależnie od siebie – kapituła konkursu, składająca się m.in. ze specjalistów ds. jakości, gospodarki, marketingu, turystyki (wyłaniająca sześciu nagrodzonych) oraz konsumenci, internauci , wybierający jednego zwycięzcę.
Udział w konkursie to same korzyści – szerokie zainteresowanie konsumentów i mediów, nagrody finansowe, możliwość wykorzystywania logo konkursu oraz spotów promujących zwycięzców w akcjach reklamowych, ale przede wszystkim wzmocnienie prestiżu, dzięki możliwości dołączenia do zupełnie wyjątkowego grona – najlepszych podlaskich produktów minionego 10-lecia.
Głosować można pod linkiem: http://podlaskamarka.pl/lista-kandydatow-glosowania/
Zachęcamy do oddawania głosu na propozycje z naszego regionu.