Motyl

Powiat Łomżyński

Vectra - postępowanie UOKiK

UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie spółki Vectra z Gdyni – ogólnopolskiego przedsiębiorcy telekomunikacyjnego świadczącego usługi Internetu, telewizji oraz telefonii stacjonarnej. Urząd sprawdza, czy informacje przekazywane konsumentom, w ramach trwającej od kilku tygodni kampanii reklamowej mogły wprowadzać w błąd

 

Vectra - postępowanie UOKiK

 

Sławomir Jeleń, Delegatura UOKiK w Krakowie
Sławomir Jeleń, Delegatura UOKiK w Krakowie

Zgodnie z prawem, UOKiK może wszcząć postępowanie wyjaśniające, które prowadzone jest zawsze w sprawie, a nie przeciwko konkretnemu przedsiębiorcy. Ma ono na celu wstępne zbadanie sytuacji rynkowej.

Urząd bada informacje, na temat cen usług, rozpowszechniane przez spółkę Vectra podczas kampanii reklamowej Wszystko za 10 zł. Analizowane są m. in. reklamy emitowane w telewizji oraz Internecie od 12 września tego roku.

Obowiązkiem każdego przedsiębiorcy jest przekazywanie konsumentom jasnych i zrozumiałych informacji na temat swojej oferty. Natomiast wprowadzanie konsumentów w błąd uznawane jest za niezgodną z prawem nieuczciwą praktykę rynkową. Materiały zebrane w ramach postępowania wyjaśniającego mogą stanowić podstawę do ewentualnego postawienia przedsiębiorcy zarzutów naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.

Dodatkowe informacje dla mediów:

Biuro Prasowe  UOKiK 
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 827 28 92, 55 60 183, 55 60 314
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL

2015-10-23 09:16 Opublikował: Marcin Pieńkowski

Starostwo Powiatowe Łomża

Starostwo Powiatowe w Łomży
ul. Szosa Zambrowska 1/27
tel. (086) 215 69 00
fax. (086) 215 69 04 E-mail:starosta.blm@powiatypolskie.pl

Newsletter


Wykonanie strony: speed s.c.