BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży

Starosta Łomżyński na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża

I. Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Łomży w wymiarze 1 etatu.

II. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letni staż pracy (preferowany kierunek: administracja, zarządzanie, ekonomia, prawo lub pokrewne) lub wykształcenie średnie o profilu zawodowym umożliwiającym wykonanie zadań na powyższym stanowisku, w przypadku wykształcenia średniego wymagany minimum 5 letni staż pracy;
  2. znajomość przepisów w zakresie następujących ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw;
  3. obywatelstwo polskie;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. biegła znajomość obsługi komputera, w tym programów biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. co najmniej 2 lata stażu pracy w administracji publicznej,
  2. co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  3. doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zadań związanych z prowadzeniem elektronicznego obiegu dokumentów,
  4. znajomość funkcjonowania jednostek samorządowych,
  5. dokładność, sumienność, systematyczność oraz dobra organizacja pracy,
  6. umiejętność efektywnej komunikacji, współpracy w zespole, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 

Prowadzenie Kancelarii Starostwa Powiatowego w Łomży, a w szczególności:

  1. przygotowywanie wpływającej korespondencji do dekretacji,
  2. przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją,
  3. przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
  4. obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
  5. obsługa konta poczty elektronicznej kancelarii,
  6. potwierdzanie profilu zaufanego,
  7. wykonywanie innych zadań doraźnie zleconych przez przełożonego.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. możliwość zatrudnienia od października 2025 r.,
  2. umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu w godzinach 7.30 – 15.30,
  3. praca w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27,
  4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

V. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

VI. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów:

  1. list motywacyjny podpisany własnoręcznie;
  2. curriculum vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, podpisane własnoręcznie;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe pożądane na danym stanowisku (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. kserokopie świadectw pracy oraz w przypadku pozostawania w zatrudnieniu, zaświadczenie z obecnego zakładu pracy o zatrudnieniu – potwierdzające staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego złożone na druku udostępnionym w pliku znajdującym się pod ofertą naboru;
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem złożone na druku udostępnionym w pliku znajdującym się pod ofertą naboru;
  7. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.

VII. Termin i miejsce składania dokumentów:

1. Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: :

Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (Kancelaria p.301)

2. Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –  Inspektora w Starostwie Powiatowym w Łomży”.

3. Nieprzekraczalny termin składania ofert: 20 października 2025 do godz. 15:30. - decyduje data wpływu oferty do Urzędu. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.

 Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

VIII. Informacje dodatkowe:

  1. O terminie i miejscu kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieniu telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(powiatlomzynski.pl/bip) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska1/27. Z regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Łomży ul. Szosa Zambrowska1/27 (pok.304) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatlomzynski.pl/bip.
  3. Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem telefonu (86)215 69 69.

 

Klauzula informacyjna:

Starostwo Powiatowe w Łomży spełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. U. UE. L 119 z 4.5.2016, s. 1, 127 z 23.05.2018, s. 2) informuję, że:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest Starostwo Powiatowe w Łomży reprezentowane przez Starostę Łomżyńskiego, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża; e-mail: starostwo@powiatlomzynski.pl.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

1) adres poczty elektronicznej: iod@powiatlomzynski.pl;

2) telefon: 86 215 69 00;

3) pisemnie na adres siedziby Administratora.

  1. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy oraz ustawie o pracownikach samorządowych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w tym dane do kontaktu (uzyskane na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO), które mogą zostać odwołane w dowolnym czasie.
  2. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie szczególnych przepisów prawa.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego i zatrudnionego zostaną dołączone do jego akt osobowych, a po ustaniu zatrudnienia będą archiwizowane przez okres określony w przepisach prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt określonego dla organów powiatu i starostw powiatowych.
  4. Przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  5. Podane dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej ani do państwa trzeciego. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
  6. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

        STAROSTA

Lech Marek Szabłowski

 

Łomża, dnia 10 października 2025 r.

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 10 paź 2025 10:15
Data opublikowania: piątek, 10 paź 2025 13:10
Opublikował(a): Justyna Kaczmarczyk
Zaakceptował(a): Justyna Kaczmarczyk
Artykuł był czytany: 1899 razy