BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na remont drogi powiatowej Nr 1917B Stary Cydzyn - Rządkowo - Wyrzyki - DK 64 na odc. DK 64 - Wyrzyki w km 0+000-0+930

Numer ogłoszenia: 275658 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

















V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1917B Stary Cydzyn - Rządkowo - Wyrzyki - DK 64 na odc. DK 64 - Wyrzyki w km 0+000-0+930.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia. Remont nawierzchni jezdni, zjazdów wraz z odwodnieniem drogi powiatowej na odc. od dr. krajowej nr 64 do końca miejscowości Wyrzyki w km 0+000,00 - 0+930,00. 1.2. Opis stanu istniejącego. Funkcja drogi Droga funkcjonuje jako wydzielony geodezyjnie pas drogowy o nawierzchni gruntowej ulepszonej na większej długości odcinka warstwą żużlu na pozostałym odcinku warstwą kruszywa naturalnego. Początek remontu drogi stanowi istniejąca utwardzona nawierzchnia drogi powiatowej, kończy się natomiast wraz z końcem miejscowości Wyrzyki. Droga pełni funkcję drogi lokalnej, transportu rolniczego i dojazdowej do gruntów oraz użytków rolnych na odcinku od dr. krajowej nr 64 do msc. Wyrzyki. Tereny przyległe do drogi stanowią gospodarstwa rolne, grunty uprawne, łąki i pastwiska oraz tereny zabudowane miejscowości Wyrzyki. Lokalizacja drogi Droga powiatowa - zlokalizowana jest na terenie Gminy Piątnica, w msc. Wyrzyki, Powiat Łomża, Województwo Podlaskie W układzie komunikacyjnym Powiatu Łomżyńskiego stanowi połączenie komunikacyjne lokalne łączące msc. Wyrzyki i Jeziorko oraz dochodzące drogi dojazdowe i wewnętrzne. Przekroje normalne Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +005,70 do km 0 + 034,00 1) przekrój drogowy, 2) jezdnia utwardzona warstwą żużlu gr. 20 cm i szer. od 4,5 do 5,5m, 3) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 0,5 do 1 m, 4) korona drogi wyniesiona ponad teren, Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +034,00 do km 0 + 561,00 5) przekrój drogowy, 6) jezdnia utwardzona warstwą żużlu gr. 20cm i szer. od 4,5 do 5,5m, 7) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 0,5 do 1 m, 8) obustronne rowy częściowo zarośnięte i zamulone, Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +561,00 do km 0 + 664,60 9) przekrój drogowy, 10) jezdnia utwardzona warstwą żużlu gr. 20 cm i szer. od 4,5 do 5,5m, 11) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 1 do 2 m 12) lewostronne rowy trójkątne częściowo zarośnięte i zamulone, Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +664,60 do km 0 + 740,50 13) przekrój drogowy, 14) jezdnia utwardzona mieszanką pospółki, piasku, kamieni i żużlu gr. od 20 cm do 50 cm szer. od 4,5 do 6m, 15) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 1 do 3 m, Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +740,50 do km 0 + 889,50 16) przekrój drogowy, 17) jezdnia utwardzona mieszanką pospółki, piasku i kamieni i żużlu od 18 cm do 50 cm i szer. od 5 do 5,5m, 18) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 0,7 do 1,5 m 19) prawostronny rów trójkątny częściowo zarośnięty i zamulony, Droga powiatowa nr 1917B od km 0 +889,00 do km 0 + 930,00 20) przekrój drogowy, 21) jezdnia utwardzona mieszanką pospółki, piasku i kamieni do 50 cm i szer. od 4,7 do 5,5m, 22) pobocza gruntowe częściowo zarośnięte o szer. od 1,5 do 2,5 m, Odwodnienie Po za terenem zabudowanym odwodnienie odbywa się poprzez spływ powierzchniowy za pomocą spadków poprzecznych z jezdni do rowów przydrożnych następnie istniejącym przepustem z rur wipro fi 60 cm pod koroną drogi. Na odcinku do miejscowości droga posiada obustronne rowy przydrożne aktualnie w większości zamulone zasypane i zarośnięte. W miejscowości zlokalizowane są dwa odcinki rowów, pierwszy łączy się z rowem poza terenem zabudowanym, drugi łączy się z odwodnieniem drogi gminnej. Na pozostałym odcinku od skrzyżowania do końca miejscowości wody opadowe odprowadzane są powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych a następnie istn. przepustem zlokalizowanym poza miejscowością. Lokalizacja przepustów pod drogą powiatową: - km 0+176,20 - stan dobry Uzbrojenie terenu -sieć wodociągowa z przyłączami, -kable telefoniczne ziemne, -sieć szerokopasmowa światłowodowa, -napowietrzna linia energetyczna z lampami oświetlenia ulicznego, -kable energetyczne ziemne, -słupy napowietrznej linii telefonicznej, Zainwestowanie: W obrębie inwestycji zlokalizowana jest: -zabudowa mieszkaniowo - gospodarcza, -tereny nieużytków rolnych, łąki i pola uprawne, Zieleń istniejąca w pasie drogowym: Istniejąca zieleń w pasie drogowym składa się z krzaków i zarośli porastających w pasie skarpy i dna rowów oraz drzew rosnących pojedynczo lub szpalerami w pasie od krawędzi pobocza do granicy pasa drogowego. Występuje jako niska (trawy) oraz wysoka (drzewa i krzaki). 1.3. Przewidywany zakres remontu nawierzchni drogi 1.3.1 Parametry techniczne drogi - klasa drogi L (lokalna), - kategoria drogi - powiatowa, - kategoria obciążenia ruchem - KR2, - prędkość projektowa 30 km/h, 50km/h, - szerokość jezdni bitumicznej 5,0 m, - spadek poprzeczny daszkowy - 2%, jednostronny od 2% do 3%, - pobocze gruntowe wzmocnione mieszanką z kruszywa łam. szer. 1,0m oraz brukowcem i płytami ażurowymi, - odwodnienie drogi poprzez spływ wód opadowych z jezdni i poboczy do rowów trójkątnych i trapezowych drogowych. 1.3.2 Zagospodarowanie terenu pasa drogowego Projektowany remont nawierzchni drogi zaczyna się wraz z końcem nawierzchni brukowej. Remont nawierzchni jezdnię o szer. 5m według istniejącego przebiegu. Pobocze gruntowe utwardzone mieszanką z kruszywa łamanego, brukowcem oraz płytami ażurowymi o szer. od 0,75 do 1m. Zjazdy w istniejącej lokalizacji oraz według istniejących parametrów o nawierzchni bitumicznej. Droga na całym odcinku posiada przekrój szlakowy z obustronnym poboczem szerokości 1m. Na odcinku poza miejscowością posiada obustronne rowy trapezowe w miejscowości natomiast lokalne rowy trójkątne częściowo umocnione płytami ażurowymi oraz ściek wykonany z elementów betonowych prefabrykowanych. Zjazdy z drogi powiatowej przewidziano o nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z płyt betonowych Jomb na podbudowie z kruszywa łamanego. 1.3.3 Rozwiązania w planie. Przebieg osi remontowanego odcinka drogi dostosowano do istniejącego pasa drogowego. 1.3.4 Rozwiązanie wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe opracowano w dowiązaniu do rzędnych istniejących dróg: krajowej nr 64, gminnej o nawierzchni bitumicznej i końcowego odcinka drogi powiatowej nr 1917B, oraz do rzędnych terenu otaczającego. Pochylenia podłużne niwelety wynosi od 0,3% do 5,6%. 1.3.5 Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni jezdni, zjazdów, umocnionego pobocza, umocnionych rowów. Przekroje normalne: od km 0 + 005,70 do km 0 + 034,00 a) przekrój poprzeczny szlakowy, b) szerokość jezdni - 5m, c) spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2%, d) obustronne pobocza utwardzone kr. łam. szer. 1,0 ze spadkiem 6%, e) obustronne skarpy korpusu drogowego o nachyleniu 1:1,5; od km 0 + 034,00 do km 0 + 561,00 f) przekrój poprzeczny szlakowy, g) szerokość jezdni - 5m, h) spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2%, i) obustronne pobocza utwardzone kr. łam. szer. 1,0 ze spadkiem 6%, j) obustronne rowy odwadniające trapezowe o nachyleniu skarp 1:1,5, od km 0 + 561,00 do km 0 + 664,60 k) przekrój poprzeczny szlakowy, l) szerokość jezdni - 5m, m) spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2%, n) obustronne pobocza utwardzone kr. łam. szer. 1,0 ze spadkiem 6%, o) lewostronne rowy trapezowe odwadniające trapezowe o nachyleniu skarp 1:1,5 i rowy trójkątne na terenie zabudowanym o nachyleniu skarp 1:1, od km 0 + 664,60 do km 0 + 842,00 p) przekrój poprzeczny szlakowy, q) szerokość jezdni - 5m, r) spadek poprzeczny jezdni zmienny : 2% - daszkowy, od 2% do 3% jednostronny s) obustronne pobocza z kr. łam. szerok. od 0,75 - 1m miejscami utwardzone brukowcem i płytami ażurowymi ze spadkiem od 3% do 6%, t) lokalne prawostronne rowy trójkątne umocnione płytami ażurowymi o nachyleniu skarp 1:1, u) obustronne tereny zielone, od km 0 + 842,00 do km 0 + 930,00 v) przekrój poprzeczny szlakowy, w) szerokość jezdni - 5m, x) spadek poprzeczny jezdni zmienny : 2% - daszkowy, od 2% do 3% jednostronny y) obustronne pobocza z kr. łam. szerokości 1m spadkiem 6%, z) prawostronny ściel z elem. bet. prefabrykowanych szer. 0,5m, aa) obustronne tereny zielone. Konstrukcja nawierzchni jezdni, zjazdów, umocnionego pobocza, umocnionego rowu : Uwzględniając warunki gruntowo - wodne podłoża odpowiadające nośności gruntu G1, oraz istniejące i prognozowane w perspektywie 10 lat eksploatacji obciążenie ruchem na poziomie kategorii KR2 przyjęto następujące konstrukcję nawierzchni jezdni, zjazdów, umocnionego pobocza, umocnionych rowów: JEZDNIA DROGI (kat. ruchu KR2) w km 0+005,70 - 0+728,11: -Warstwa ścieralna z AC11W grub. 4cm, asfalt D50/70, -Warstwa wiążąca z AC16S grub. 8cm, asfalt D50/70, -Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm, -Warstwa odsączająca z pospółki grubości 18 cm, JEZDNIA DROGI (kat. ruchu KR2) w km 0+728,11 - 0+930,00: -Warstwa ścieralna z AC11W grub.4cm, asfalt D50/70 wg. PN-EN 13108-1, -Warstwa wiążąca z AC16S grub. 8cm, asfalt D50/70 wg. PN-EN 13108-1, -Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm, JEZDNIA DROGI D1 (kat. ruchu KR1) w km 0+002,50 - 0+039,00: -Warstwa ścieralna z AC11W grub.4cm, asfalt D50/70, -Warstwa wiążąca z AC16S grub. 4cm, asfalt D50/70, -Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm, ZJAZDY (naw. bitumiczna) : -Warstwa ścieralna z AC11W grub.4cm, asfalt D50/70, -Warstwa wiążąca z AC16S grub. 8cm, asfalt D50/70, -Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm, ZJAZDY (naw. z płyt Jomb) : -Żelbetowe wielootworowe płyty Jomb o wym. 75x100x12,5 cm, -Podsypka cem.- piaskowa (1:4) grubości 5cm, -Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 20 cm, UMOCNIENIE ROWU PŁYTAMI AŻUROWYMI : -betonowe płyty ażurowe -meba- 40/60/8 cm, -podsypka cem-piaskowa (1:4) grubości 5cm, ŚCIEK Z PREF. ELEM. BETONOWYCH : -korytko ściekowe prefabrykowane o wym. 50/50/14 cm, -zaprawa cementowa M7 grubości 4cm, -podbudowa z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm, UMOCNIENIE POBOCZY BRUKOWCEM : -kamień polny gr. 15-20 cm, -podsypka cem.-piask. (1:4) grub. 5 cm z zalaniem zaprawą cem. M15, POBOCZA: -warstwa z mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 grub. 8 cm, 1.3.6 Odwodnienie drogi Przewidziano odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych z jezdni do rowu a następnie spadkiem podłużnym rowu i przepustem poza korpus drogowy. W miejscowości przewidziano również odprowadzenie wód opadowych do ścieku betonowego w drodze gminnej za pomocą jednostronnego spadku jezdni, pobocza i rowu trójkątnego umocnionego płytami ażurowymi. W ramach remontu drogi powiatowej przewidziano w szczególności: - odtworzenie rowów obustronnych poza miejscowością trapezowych, - odtworzenie rowów trójkątnych w miejscowości oraz umocnienie płytami ażurowymi -meba- 40/60/8 cm rowu trójkątnego w msc. Wyrzyki przed skrzyżowaniem z drogą gminną bitumiczną, - remont przepustu w km 0+176,20 z rur wipro fi 60 pod koroną drogi poprzez wykonanie ścianek czołowych oraz wybrukowanie wlotu i wylotu, - odtworzenie przepustów pod zjazdami wykonanych z rur karbowanych fi 40 HDPE (SN8), Roboty ziemne i rozbiórkowe : Roboty ziemne przewidziane do wykonania w czasie remontu drogi obejmują wykonanie: - wykopy pod rury osłonowe zabezpieczające kable telekomunikacyjne i elektryczne, - wykopów koryta w gruncie związanych z wykonaniem warstw konstrukcyjnych jezdni, - wykopów pod projektowaną konstrukcję zjazdów, - wykopów związanych z remontem przepustów, - wykopów związanych z odtworzeniem rowów, Roboty rozbiórkowe : Roboty rozbiórkowe obejmują wykonanie rozbiórki nawierzchni jezdni bitumicznej, zjazdów z brukowca i gruzu betonowego. Do prac rozbiórkowych należy również rozbiórka nawierzchni bitumicznej i z kruszywa naturalnego na skrzyżowaniach z drogami gminnymi 1.3.7 Organizacja ruchu. Projekt stałej organizacji ruchu stanowi odrębne opracowanie projektowe, będące częścią dokumentacji projektowanego remontu drogi. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien opracować harmonogram robót i projekt organizacji ruchu na czas robót, który podlega zatwierdzeniu przez zarządzającego ruchem. Należy zwrócić szczególną uwagę na punkty osnowy geodezyjnej. W przypadku ich uszkodzenia, obowiązkiem Wykonawcy jest ich wznowienie na własny koszt. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Wymagania jakościowe i materiałowe: 1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3. Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2015r. Najpóźniej w w/w terminie ma nastąpić odbiór końcowy realizacji zadania. W konsekwencji zgłoszenie robót przez Wykonawcę do odbioru musi mieć miejsce nie później niż na 14 dni przed zakończeniem realizacji zadania. Odbiór robót przez ZAMAWIAJĄCEGO nastąpi po zgłoszeniu na piśmie przez WYKONAWCĘ gotowości obiektu do odbioru wraz z kompletem dokumentów potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru..


II.1.5)









  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), które ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert i jest warunkiem udziału w postępowaniu. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) lub gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp. 3) gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Hexabank Spółdzielczy w Piątnicy nr 84 8762 0009 0003 2753 2000 0030 przed upływem terminu składania ofert z dopiskiem /wadium/ i tytułem postępowania. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, należy je złożyć w pokoju nr 11 - (oryginał) przed upływem terminu składania ofert, a kopię należy zamieścić w ofercie. 5. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5)Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2)wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( w przypadku gdy jest wymagane); 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.






  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Wykaz robót budowlanych (zał. Nr 4 do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów* dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, *Dowodem o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą inne dokumenty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku ich dokumentowania. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia oraz załączy poświadczenie określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.






  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Wykaz niezbędnego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami






  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami






  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:



  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3.2)



  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1.Formularz ofertowy- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ 2.Kosztorys ofertowy stanowiący cenę oferty sporządzony metodą uproszczoną 3. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium 4.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). 2)W przypadku składania oferty wspólnej oprócz pełnomocnictwa dokumenty określone w pkt. IX ust. 5 ppkt. 1,2,3,4,5,6,7 tj; 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp - wg wzoru: załącznik nr 3 do SIWZ, 2)Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Pzp (na temat karalności wykonawcy), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp (na temat karalności podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz ust. 4 ppkt. 6 SIWZ tj; opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia muszą być złożone dla każdego z nich przy czym pozostałe tj; pkt. IX ust. 1,2,3 tj; 1.Formularz ofertowy- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ 2.Kosztorys ofertowy stanowiący cenę oferty sporządzony metodą uproszczoną 3. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium oraz ust. 4 ppkt. 1,2,3,4,5 tj; 1)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ.2) Wykaz robót budowlanych (zał. Nr 4 do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów* dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,-*Dowodem o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą inne dokumenty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia oraz załączy poświadczenie określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.-wg wzoru: załącznik nr 5 do SIWZ, 4)Wykaz niezbędnego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami- wg wzoru: załącznik nr 6 do SIWZ. 5)Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wspólnie. Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.Dokumenty w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów: 1)Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. 2)wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy. 6.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt IX ust. 8 ppkt. 1) SIWZ lit. a, b,c tj; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie oraz ppkt 2 tj; 2) zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. IX ust. 5 ppkt 6 tj;Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Pzp (na temat karalności wykonawcy), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp; zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem Przepis pkt IX ust. 8 ppkt. 3) SIWZ stosuje się odpowiednio. 6.Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



  • 1 - Cena - 95

  • 2 - Przedłużenie gwarancji na przedmiot umowy - 5


IV.2.2)









  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty, w szczególności na niżej wymienionych warunkach: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku : a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno-projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) konieczności zlecenia robót dodatkowych w trybie zgodnym przepisami Pzp; c) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ; d) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; e) późniejsze rozpoczęcie i zakończenie robót ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne; f) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania robót: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; g) wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; 2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; 3) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy 4) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane, uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 5) zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych; 6) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane; 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron m.in. zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych lub stawek celnych (znaczący wzrost cen czynników niezależnych od Wykonawcy); 8) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 9) zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-finansowego, zmiany terminu lub zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych; 10) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; 11) zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które może Zamawiający wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wszystkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art.140 ust.3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, pokój nr1.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, pokój nr1.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z bu

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 16 paź 2015 09:46
Data opublikowania: piątek, 16 paź 2015 12:25
Data przejścia do archiwum: środa, 4 lis 2015 08:34
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 2821 razy