BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dostawa używanego samochodu typu bus 9-cio osobowy do przewozu osób niepełnosprawnych dla Stowarzyszenia „Rodzice Dzieciom” Troski Specjalnej

  I. ZAMAWIAJĄCY:

 Stowarzyszenie „Rodzice Dzieciom” Troski Specjalnej w Marianowie

NIP: 7181736807

REGON: 450193849

KRS:0000056945

18-421 Piątnica, Marianowo 5

tel.: 86 2192980, fax.: 86 2192980, e-mail.: wtzmarianowo@o2.pl

Osoba upoważniona do kontaktu:

Zbigniew Biernacki

tel.: 694 459 313,

e-mail: wtz_zbig@o2.pl

 II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę bezwypadkowego, używanego samochodu typu bus 9 osobowy spełniającego następujące warunki:

  1. Kompletny pojazd musi być sprawny technicznie oraz gotowy do podjęcia natychmiastowej eksploatacji.
  2. Sprzedający winien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim.
  3. Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich.
  4. Samochód winien spełniać następujące kryteria:

 

L.p.

Parametry, cechy

1

Pojazd zakupiony w polskim salonie

2

Udokumentowany przebieg i historia serwisowa pojazdu

3

Pojazd wyprodukowany w roku 2011 lub młodszy

4

Przebieg pojazdu – 110 000 km i mniejszy

5

Pojazd zarejestrowany, z ważnym przeglądem technicznym i ważną polisą OC

6

Samochód osobowy, nadwozie – typu van lub kombi

7

Rozstaw osi – minimum 3.000 mm

8

Długość pojazdu – minimum 4.700 mm

9

Liczba miejsc 9

10

Długość przestrzeni bagażowej, bez składania foteli (kanap) – minimum 0,5 m

11

Drzwi odsuwane boczne po prawej stronie

12

Silnik diesla

13

Napędzane koła – przednie

14

Moc silnika – nie mniej niż 66 kW

15

System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)

16

Poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera

17

Przeszklenia ścian (drzwi) bocznych i drzwi tylnych

18

Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i ogrzewane

19

Szyby w drzwiach przednich sterowane elektrycznie

20

Szyby uchylane w tylnej części pasażerskiej

21

Uchwyty ułatwiające pasażerom wsiadanie do pojazdu

22

Zamek centralny

23

Immobiliser

24

Fotel kierowcy z regulacją wysokości

25

Wspomaganie układu kierowniczego

26

Instalacja radiowa z odtwarzaczem CD

27

Klimatyzacja

28

Opony letnie zużyte w max 25%

29

Pełnowymiarowe koło zapasowe wraz z kompletem narzędzi: klucz do kół, podnośnik

 

  1. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem funkcjonalności w stosunku do opisanych w zestawieniu.

 III. ZAKRES  PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. sprzedaż używanego bezwypadkowego samochodu bus 9-cio osobowy
  2. dostawę pojazdu do siedziby zamawiającego tj. Stowarzyszenia „Rodzice Dzieciom” Troski Specjalnej, 18-421 Piątnica, Marianowo 5

 IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

  1. Termin wykonania zamówienia – 14 dni od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Sprzedający zobowiązany jest w w/w terminie przed zawarciem umowy sprzedaży do dostarczenia pojazdu w celu jego zbadania na okres nie dłuższy niż 8 godzin.
  2. Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu dostawy po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedawcą.

 V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferta powinna być:
    - opatrzona pieczątką firmową,
    - posiadać datę sporządzenia,
    - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
    - podpisana czytelnie przez wykonawcę.
  2. Każdy wykonawca może złożyć kilka ofert.
  3. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony Formularz Ofertowy wraz z załącznikami.
  4. Formularz Ofertowy należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  5. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
  6. Do oferty należy dołączyć zdjęcia proponowanego pojazdu: przód pojazdu, tył pojazdu, lewa i prawa strona pojazdu, wnętrze.
  7. Wszelkie miejsca w ofercie gdzie dokonano naniesienia poprawek lub zmiany wpisywanej treści muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.

 VI. ODRZUCENIE OFERT

 Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z zapytaniem ofertowym, szczególnie w zakresie: przedmiotu zamówienia, terminu wykonania zamówienia oraz wymaganego sposobu złożenia oferty.

 VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: wtzmarianowo@o2.pl , faksem na nr: 86 219 29 80, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Stowarzyszenie „Rodzice Dzieciom” Troski Specjalnej w Marianowie 18-421 Piątnica, Marianowo 5 do dnia 29 sierpnia 2015 r. do godziny 15.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.

2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 29.08.2015 r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w dniu 31.08.2015 r. o godzinie 12:00 w siedzibie Stowarzyszenia „Rodzice Dzieciom” Troski Specjalnej w Marianowie oraz na stronie internetowej pod adresem www.nasz-cel.pl

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronach: www.nasz-cel.pl oraz www.powiatlomzynski.pl/bip

VIII. KRYTERIUM OCENY OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
a) Cena oferty - 70%,

Oferta z najniższą ceną za wykonanie całości przedmiotu zamówienia uzyska maksymalną ilość punktów tj. 70, pozostałe oferty będą przeliczane proporcjonalnie na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej

b) Rok produkcji pojazdu – 15%,

Ocena zostanie przeprowadzona następująco:

Rok produkcji 2011 – 5 pkt

Rok produkcji 2012 – 10 pkt

Rok produkcji 2013 i młodszy – 15 pkt

c) Przebieg pojazdu – 15%.

Ocena zostanie przeprowadzona następująco:

Przebieg pojazdu 100 000 km i więcej – 5 pkt

Przebieg pojazdu 80 000 km – 99 999 km – 10 pkt

Przebieg pojazdu poniżej 79 999 km i mniej – 15 pkt

IX. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:

  1. Zdjęcia pojazdu – zgodnie z pkt. V zapytania ofertowego.
  2. Dokument z którego wynika upoważnienie do podpisania oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę.

X. DODATKOWE INFORMACJE

  1. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
  2. Wypłata wynagrodzenia ryczałtowego wykonawcy będzie realizowana w całości po dostarczeniu przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego.

XI. KARY UMOWNE

Zamawiający informuje, iż w umowie zamieszczone zostaną następujące zapisy dotyczące kar umownych:

  1. Za odstąpienie od umowy - w wysokości 10% wartości całkowitego wynagrodzenia wykonawcy  brutto,
  2. Za niewykonanie dostawy pojazdu w ustalonym terminie - w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia wykonawcy brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.

XII.INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWARCIA UMOWY:

  1. Umowa zostanie zawarta na podstawie wybranej oferty.
  2. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty.

Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaakceptuje warunki wykonywania przedmiotu zamówienia określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz otrzyma największą ilość punktów wg przyjętych kryteriów oceny ofert.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty z ceną brutto przewyższającą kwotę jaka została przewidziana w budżecie Stowarzyszenia na realizację przedmiotu zamówienia lub z innego ważnego powodu.

XIII. ZAŁĄCZNIKI:

       1. Wzór formularza ofertowego

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 20 sie 2015 09:51
Data opublikowania: czwartek, 20 sie 2015 10:13
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 31 sie 2015 08:01
Opublikował(a): Renata Wierzba
Zaakceptował(a): Renata Wierzba
Artykuł był czytany: 1985 razy