BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Sukcesywny zakup 60 Mg emulsji oraz zakup materiałów drogowych tj; grysu w ilości 250 Mg , pospółki w ilości 500 Mg, piasku w ilości 1200 Mg, mieszanki w ilości 1000 Mg

Numer ogłoszenia: 56521 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup 60 Mg emulsji C 65 B3 PU-RC oraz zakup materiałów drogowych tj; grysu pochodzenia polodowcowego o frakcjach 2/5 w ilości 250 t , pospółki (0-32 mm) w ilości 500 Mg, piasku płukanego (0,063-2,0 mm) w ilości 1200 Mg oraz mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego (0-31,5 mm) w stosunku 1:1 (50%-50%) w ilości 1000 Mg z podziałem na części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:Część 1 Emulsja asfaltowa, kationowa, szybkorozpadowa C65 B3 PU/RC1. Sukcesywne dostawy 60 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC, transportem wykonawcy do m. Łomża, z przeznaczeniem do remontów cząstkowych dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. Dostawy emulsji sukcesywnie do potrzeb zamawiającego każdorazowo w ilości nie większej niż 10.000 litrów. 2.Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać normie europejskiej PN-EN 13808 :2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii emulsji Wykonawca wystawi oznakowanie CE. Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne. 3.Punkt odbioru emulsji asfaltowej -loco Łomża, baza zamawiającego, ul Poligonowa 30, 18-400 Łomża 2.Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 44.11.36.00-1Bitum i asfalt Część 2 Grys pochodzenia polodowcowego oraz mieszanka kruszywa łamanego i naturalnego 1:1 (50%-50%). 1. Grysy Przedmiotem zamówienia jest: zakup grysu pochodzenia polodowcowego z przeznaczeniem do remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego z dostawą na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, transportem samochodowym wykonawcy. 2.Zamawiający złoży ofertę na: Grys pochodzenia polodowcowego- płukany, pozbawiony zapylenia, o następujących frakcjach i ilościach:- 2/5 mm - 250 Mg Zamawiane grysy muszą spełniać wymogi normy PN-EN-13043:2004 +Ap1: 2010. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii grysu należy dołączyć świadectwo jakości.Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywo 14.21.23.00-3 Kamień pokruszony lub rozłupany. 2. Mieszanka kruszywa łamanego i naturalnego (0-31,5 mm) w stosunku 1:1 (50%-50%). Dostawa 1000 Mg mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego (0-31,5 mm) w stosunku 1:1 (50%-50%) z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża lub na miejsce wbudowania (w zależności od potrzeb Zamawiającego) tj; teren powiatu łomżyńskiego max. do 30 km od bazy ZDP w Łomży, transportem samochodowym wykonawcy. Zamawiana mieszanka powinna spełniać wymogi normy PN-EN 13-242+A1 2010r. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii dostarczanej mieszanki należy dołączyć świadectwo jakości.Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 14.21.23.00-3 Kamień pokruszony lub rozłupany.Część 3 Pospółka i piasek Dostawa 500 Mg pospółki (0-32 mm) bez zanieczyszczeń organicznych i części gliniastych. Zamawiana pospółka powinna spełniać wymogi normy PN-EN 13043:2004, z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża lub na miejsce wbudowania (w zależności od potrzeb Zamawiającego) tj; teren powiatu łomżyńskiego max. do 30 km od bazy ZDP w Łomży, transportem samochodowym wykonawcy. Do każdej partii materiału należy dołączyć świadectwo jakości .Dostawa 1200 Mg piasku płukanego (0,063-2,0mm) do piaskosoli z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża , transportem samochodowym wykonawcy. Zamawiany piasek powinien spełniać wymogi normy PN-EN 12620 +A1:2008 . Do każdej partii dostarczanego materiału należy dołączyć świadectwo jakości. 14.21.20.00-0 Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany. otoczaki. żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo.2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zgodnie z art, 30 ust. 4 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który w swojej ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.23.00-3, 44.11.36.00-1, 14.21.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie wykonwcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie wykonwcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie wykonwcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie wykonwcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie wykonwcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniona i podpisana oferta- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1). Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). 2). W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty określone w pkt. IX ust. 1 pkt. 1,2,3tj: 1) Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ . 2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Pzp) (tj Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz 759 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. SIWZ muszą być złożone dla każdego z nich przy czym pozostałe wspólnie tj; Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg. wzoru: załącznik nr 3 do SIWZ,. Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Dokumenty w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów: Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4.Dokument o którym mowa w pkt IX ust. 5 SIWZ tj; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa tj; nie otwarto jego liwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem ust.1. 1. Zmiana umowy jest dopuszczalna jeśli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności: 1)zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy. 2)urzędowa zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, p. nr1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 Emulsja asfaltowa, kationowa, szybkorozpadowa C65 B3 PU/RC.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy 60 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC, transportem wykonawcy do m. Łomża, z przeznaczeniem do remontów cząstkowych dróg powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego. Dostawy emulsji sukcesywnie do potrzeb zamawiającego każdorazowo w ilości nie większej niż 10.000 litrów. Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać normie europejskiej PN-EN 13808 :2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii emulsji Wykonawca wystawi oznakowanie CE. Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne.Punkt odbioru emulsji asfaltowej -loco Łomża, baza zamawiającego, ul Poligonowa 30, 18-400 Łomża.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 Grys pochodzenia polodowcowego oraz mieszanka kruszywa łamanego i naturalnego 1:1 (50%-50%)..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grysy. Przedmiotem zamówienia jest: zakup grysu pochodzenia polodowcowego z przeznaczeniem do remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego z dostawą na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, transportem samochodowym wykonawcy.Zamawiający złoży ofertę na: Grys pochodzenia polodowcowego- płukany, pozbawiony zapylenia, o następujących frakcjach i ilościach:- 2/5 - 250 Mg Zamawiane grysy muszą spełniać wymogi normy PN-EN-13043:2004 +Ap1: 2010. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii grysu należy dołączyć świadectwo jakości.2. Mieszanka kruszywa łamanego i naturalnego (0-31,5 mm) w stosunku 1:1 (50%-50%). Dostawa 1000 Mg mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego (0-31,5 mm) w stosunku 1:1 (50%-50%) z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża lub na miejsce wbudowania (w zależności od potrzeb Zamawiającego) tj; teren powiatu łomżyńskiego max. do 30 km od bazy ZDP w Łomży, transportem samochodowym wykonawcy. Zamawiana mieszanka powinna spełniać wymogi normy PN-EN 13-242+A1 2010r. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii dostarczanej mieszanki należy dołączyć świadectwo jakości..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.23.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 Pospółka i piasek.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 500 Mg pospółki (0-32 mm) bez zanieczyszczeń organicznych i części gliniastych. Zamawiana pospółka powinna spełniać wymogi normy PN-EN 13043:2004, z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża lub na miejsce wbudowania (w zależności od potrzeb Zamawiającego) tj; teren powiatu łomżyńskiego max. do 30 km od bazy ZDP w Łomży, transportem samochodowym wykonawcy. Do każdej partii materiału należy dołączyć świadectwo jakości .Dostawa 1200 Mg piasku płukanego (0,063-2,0mm) do piaskosoli z dowozem na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża , transportem samochodowym wykonawcy. Zamawiany piasek powinien spełniać wymogi normy PN-EN 12620 +A1:2008 . Do każdej partii dostarczanego materiału należy dołączyć świadectwo jakości..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 15 kwi 2013 13:00
Data opublikowania: poniedziałek, 15 kwi 2013 13:08
Data przejścia do archiwum: środa, 24 kwi 2013 13:38
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 2356 razy