BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na stanowisko doradcy zawodowego.

Starostwo Powiatowe w Łomży zaprasza do składania ofert na stanowisko Doradcy/ -ów zawodowy/-ych w związku z realizacją partnerskiego projektu „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński” o nr WND-POKL. 07.02.02.-20-069/12 w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.

I. Forma zatrudnienia:

umowa zlecenia w okresie: od dnia podpisania umowy do max. 15.05.2013 roku zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu umowy.

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Rozeznanie cenowe prowadzone w oparciu o Zarządzenie Nr 78/09 Starosty Łomżyńskiego z dnia 29 grudnia 2009 roku z późn. zm., dotyczące Regulaminu udzielania przez Starostwo Powiatowe w Łomży zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 Euro, w związku z ustawą o finansach publicznych, z wyłączeniem zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o art. 4 pkt. 8 niniejszej ustawy. Niniejsze rozeznanie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
III. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w zakresie doradztwa zawodowego (w tym testu kompetencji) z każdym Kandydatem na Uczestnika projektu na podstawie karty pracy doradcy stanowiącej załącznik nr 5 do ogłoszenia (w rozmowach kwalifikacyjnych przewiduje się udział 40-50 kandydatów na Uczestników projektu).

2. Kategorie beneficjentów doradztwa zawodowego, o którym mowa w pkt. 1 to osoby fizyczne, o których mowa w art. 4 ustawy o spółdzielniach socjalnych, zamieszkujące tereny powiatów: grajewskiego, kolneńskiego, łomżyńskiego, monieckiego, wysokomazowieckiego, zambrowskiego oraz miasta Łomża, tj.:
a) Osoby bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 2. Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001, z późn. zm.);
b) Osoby wskazane w art. 1 ust. 2 pkt 1-4 i 6-7 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 roku o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. Nr 122, poz. 1143, z późn. zm.);
c) Osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 123, poz. 776, z późn.zm.);

3. Liczba godzin doradztwa zawodowego

Łącznie w okresie od momentu podpisania umowy do max. 15.05.2013 oferent zrealizuje nie więcej niż 60 godzin indywidualnego doradztwa zawodowego oraz 4 godz. doradztwa grupowego, zgodnie z grafikiem ustalanym przez Zamawiającego i w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku.

4. Miejsce realizacji usługi - lokal zapewniony przez Zamawiającego na terenie miasta Łomża .
5. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV. Wymagania niezbędne:
1. Udokumentowane wykształcenie wyższe (pedagogika, psychologia lub socjologia) i ukończone studia podyplomowe z zakresu poradnictwa zawodowego lub doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe (pedagogika lub psychologia) o specjalności poradnictwo zawodowe lub doradztwo zawodowe.
2. Udokumentowane min. 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia doradztwa zawodowego.
3. Udokumentowana współpraca z publicznymi instytucjami publicznymi, np. Powiatowym Urzędem Pracy, Ośrodkiem Pomocy Społecznej oraz z organizacjami pozarządowymi
4. Udokumentowana znajomość metod i technik poradnictwa zawodowego.
5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

UWAGA: Poradnictwo zawodowe mogą realizować wyłącznie osoby uprawnione do świadczenia tego typu usług rynku pracy, określone w odrębnych przepisach, zwłaszcza w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 99, poz.1001 z późn. zm.).

Niespełnienie któregokolwiek z powyższych kryteriów dyskwalifikuje Oferenta z postępowania z powodu niespełnienia wymogów formalnych i merytorycznych koniecznych.

V. Wymagania dodatkowe:
1. komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność
2. wysoki poziom zdolności interpersonalnych;
3. systematyczność i rzetelność w realizacji obowiązków.

VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

W okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 15.05.2013 roku Oferent powinien:
1. Przeprowadzić indywidualne rozmowy rekrutacyjne, określające indywidualne predyspozycje zawodowe i umiejętności niezbędne w pracy jako członka spółdzielni socjalnej zgodnie z Załącznikiem nr 5 wraz z opracowaniem IPD. Łączna liczba godzin przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na uczestników projektu, w tym opracowanie dla poszczególnych osób IPD , wynosi 60 godz.
2. Uczestniczyć w pracach komisji kwalifikacyjnej, która dokona wyboru 30 uczestniczek/uczestników projektu;
3. Przeprowadzić cykl grupowego doradztwa zawodowego dla 30 uczestników/uczestniczek projektu w ilości 4 godzin.
4. Prowadzić indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe według ustalonego z Koordynatorem wsparcia SS (I edycja) harmonogramu;
5. Współpracować stale z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie, w szczególności z psychologiem w trakcie rozmów kwalifikacyjnych prowadzonych z kandydatami na Uczestników projektu.
6. Dokumentować własną pracę: opisywaniem zakresu rozmowy kwalifikacyjnej zgodnie z Załącznikiem nr 5 oraz opracowanie IPD dla każdego kandydata na Uczestnika projektu;
7. Informować Zamawiającego o zaangażowaniu Wykonawcy w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i innych programów NSRO oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których Wykonawca jest zaangażowany przez okres obowiązywania umowy.
VII. Kryteria wyboru ofert:
1. Oferty oceniane będą pod względem posiadanych kompetencji zgodnie z kryterium doświadczenie – max 60 pkt., cena – max. 40 pkt., z podziałem na:
a) Udokumentowane doświadczenie w zakresie prowadzenia doradztwa zawodowego – max. 50 pkt. (50%)
 Doświadczenie zawodowe poniżej 5 lat - 0 pkt.
 Doświadczenie zawodowe od 5 do 10 lat – max. 48 pkt.
 Doświadczenie zawodowe powyżej 10 lat – 50 pkt.

b) Udokumentowana współpraca z publicznymi instytucjami publicznymi, np. Powiatowym Urzędem Pracy, Ośrodkiem Pomocy Społecznej oraz z organizacjami pozarządowymi – 10 pkt. (10%)

Dd = Dz+W
gdzie:
Dd – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Doświadczenie
Dz – oznacza liczbę punktów za doświadczenie zawodowe
W - oznacza liczbę punktów za współpracę z publicznymi instytucjami publicznymi

c) Kryterium cena – 40 pkt. (40%)
najniższa cena ofertowa brutto
Dc = ------------------------------------------------------ x 40 punktów
cena badanej oferty brutto
Spośród kandydatów wyłonione zostaną osoba/-y, których oferty otrzymają największą wartość punktową liczoną wg wzoru:
On = Dd +Dc
gdzie:
On – oznacza ofertę najlepszą
Dd – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Doświadczenie
Dc – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium: Cena.

2. Zamawiający może podjąć decyzję o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów.
3. Z wyłonioną/-ymi osobą/-ami, zostanie/-ą podpisana/-e umowa/-y zlecenie/-a, z zastrzeżeniem, iż nie może/-gą ona/-e powierzyć wykonania usługi osobie trzeciej.
4. Ocena ofert dokonana przez powołaną do tego celu komisję jest ostateczna, a oferentom nie przysługuje prawo odwołania.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.powiatlomzynski.pl/bip

VIII. Wymagane dokumenty:
1. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie studiów, kursów i szkoleń;
2. Oferta cenowa wykonawcy zawierająca proponowane wynagrodzenie za wykonanie zadania – załącznik nr 1(oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia, także w przypadku kiedy umowa lub obowiązujące przepisy prawa rodzą po stronie zleceniodawcy obowiązek ponoszenia dodatkowych kosztów - pochodnych od wynagrodzeń, również wysokość tych kosztów
3. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych wg załącznika nr 2
4. Informacja o zatrudnieniu wg. załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 3
5. Oświadczenie o dyspozycyjności Oferenta w trakcie wykonywania umowy – załącznik nr 4.
6. Referencje, zaświadczenia o należytym wykonaniu zlecenia/usługi, umowy itp.

Kopie składanych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez oferenta własnoręcznym podpisem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)

IX. Termin składania ofert:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko doradcy zawodowego w ramach projektu pn. „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Łomżyński” w kancelarii Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża- pokój nr 304 lub przesłać na adres: Starostwa Powiatowego w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża w terminie do dnia 15.03.2013r. do godziny 9.00.
2. Za datę złożenia dokumentów uważa się datę wpływu dokumentów do siedziby Zamawiającego.
3. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Łomży po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
4. Osoba do kontaktu: Renata Wierzba, tel. 86 215 69 18 w godzinach od 8.00 do 14.00.

X. Integralną część niniejszego rozeznania stanowią następujące załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Oferta,
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
3.Załącznik nr 3 – Informacja o zatrudnieniu,
4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o dyspozycyjności ,
5.Załącznik nr 5 - Karta pracy doradcy.





















Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 6 mar 2013 13:01
Data opublikowania: środa, 6 mar 2013 13:06
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 18 mar 2013 11:54
Opublikował(a): Renata Wierzba
Zaakceptował(a): Renata Wierzba
Artykuł był czytany: 2209 razy