BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na zakup emulsji

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 14.000 euro na sukcesywny zakup ok. 100Mg emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej K-1-70, odbieranej transportem zamawiającego, loco baza wykonawcy punkt odbioru emulsji znajdujący się w odległości max. 50 km od siedziby zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 115721 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Przedmiotem zamówienia jest:
a) Sukcesywny zakup ok 100 Mg emulsji asfaltowej, kationowej, niemodyfikowanej, szybkorozpadowej K1-70 w postaci sukcesywnych odbiorów emulsji, transportem zamawiającego (beczka 10 000 litrów) z bazy wykonawcy, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń.
b) Zamawiana emulsja asfaltowa musi spełniać wymogi normy PN-B-24003:1997 Asfaltowa Emulsja Kationowa. c) Lepiszcze zamawianej emulsji asfaltowej powinno spełniać wymagania warunków technicznych Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA - 99 IBDiM (zeszyt nr 60).
d) Wykonawca powinien posiadać ważną Aprobatę Techniczną na oferowany wyrób.
e) Oferowana emulsja powinna spełniać odpowiednie wymagania higieniczne.
f) Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię materiałów. 2.Wykonawca powinien dysponować punktem odbioru emulsji asfaltowej znajdującego się w odległości max. 50 km od siedziby zamawiającego.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.00.00-9.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 4 miesiące od dnia podpisania umowy.

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.


WARUNKI UDZIAłU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności)- prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3.Dysponują punktem odbioru emulsji asfaltowej znajdującym się w odległości max. 50 km od siedziby zamawiającego.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona kwalifikacji wykonawców poprzez analizę i ocenę dokumentów, o których mowa w cz.I pkt.VIII SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w cz.I pkt.VII SIWZ. Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą (w przypadku, gdy wadium jest wymagane), - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający powiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w cz.I pkt VIII SIWZ wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą - wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ
2. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę dodatkowych wymagań określonych przez zamawiającego:
1. Oświadczenie, iż oferowana emulsja asfaltowa jest zgodna z normą: Asfaltowa Emulsja Kationowa PN-B-24003:1997.
2. Kserokopia ważnej Aprobaty Technicznej.
3. Kserokopia ważnego Atestu Higienicznego.
4. Oświadczenie wykonawcy o odległości - w jedną stronę - punktu odbioru emulsji asfaltowej od siedziby zamawiającego.
Uwaga! 1.
Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty na każdej stronie. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę .

KRYTERIA OCENY OFERT: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 90
2. Odległość - 10

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy


Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 30 maj 2008 13:56
Data opublikowania: piątek, 30 maj 2008 14:21
Data przejścia do archiwum: wtorek, 10 cze 2008 08:18
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 3125 razy