BIP - Starostwa Powiatowego w Łomży

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na zakup używanej równiarki drogowej

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej przekraczającej równowartość 14 000 EURO, a mniejszej od kwoty 137 000 EURO na dostawy p.n.: zakup używanej równiarki drogowej.
Nr sprawy : P-3/2007
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
zakup używanej równiarki drogowej z dostawa jej na bazę Zamawiającego w Łomży, ul. Poligonowa 30.

Parametry techniczne równiarki :
a) moc silnika min. 180KM;

Wyposażenie:
a) dwa lemiesze robocze:
- przedni lemiesz sterowany hydraulicznie, szer. robocza min. 2500 mm;
- środkowy lemiesz sterowany hydraulicznie, szer. robocza min. 3600 mm z przesuwem poziomym (obrót w poziomie do 360st.) i pionowym min. 50st. oraz z przesuwami bocznymi;
b) sprzęgło i skrzynia biegów hydrauliczna;
c) wyposażony w licznik motogodzin;
d) ogumienie standardowe ;
e) masa całkowita: 14 000 kg -18 000 kg;
Używana równiarka musi być sprawna technicznie.

CPV: 29.52.21.00-5; 29.52.22.10-9;

2. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami):
1) W Internecie SIWZ udostępniona od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (zgodnie z art. 42 ust. 1 w/w ustawy), adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ www.powiatlomzynski.pl/bip
2) W formie papierowej :
- osobiście w Sekcji Drogowo-Mostowej ZDP w Łomży, pok. Nr 2,
- przesyłką pobraniową Poczty Polskiej

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

5. Pożądany termin wykonania zamówienia: 15 dni od podpisania umowy.

6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji podobnych zamówień o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości.
4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. Udzielą min. 3-miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie przez powołaną w tym celu komisję przetargową. Komisja dokona sprawdzenia żądanych przez zamawiającego wymaganych dokumentów i oświadczeń poprzez ich analizę i ocenę. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
Brak jakiegokolwiek z niżej wykazanych dokumentów (oświadczeń) żądanych przez zamawiającego, stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ,
2. Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu min. 3 miesięcznej gwarancji na zakupioną równiarkę.
3. Wymagane dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy:
a) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie wykonawcy, że wobec jego firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
4. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane sprzęt wymagań określonych przez zamawiającego:
a) Oświadczenie oferenta lub kserokopia dokumentu stwierdzającego rok produkcji maszyny budowlanej.
b) Kserokopia dokumentu określającego parametry techniczne maszyny.
c) Oświadczenie oferenta stwierdzające ilość przepracowanych motogodzin, zgodnie z licznikiem motogodzin przedmiotowej maszyny.
d) Minimum 2 szt. zdjęć formatu min. 9 x 13 cm przedmiotowej maszyny.
Uwaga!
1. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną do podpisania oferty.
2. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być na każdej stronie opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem - i poświadczone parafką z imienną pieczątką osoby/osób upoważnionej do podpisania oferty.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

7. Wymagane wadium – nie dotyczy

8. Jedynym kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty, jakim będzie się kierował zamawiający jest najniższa cena.

9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 12.11.2007r. o godz. 11:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć do sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30, pokój nr 1. Koperta powinna być oznaczona: „Oferta na zakup używanej równiarki drogowej”, z dopiskiem: „Nie otwierać przed 12.11.2007r. i posiadać pieczątkę nagłówkową wykonawcy.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 10, dnia 12.11.2007r. o godz. 11:15.
W ofercie należy podać cenę całkowitą zakupu równiarki z dostawą jej na bazę ZDP w Łomzy.

10. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: Bogdan Gierwatowski, tel.(086)218-41-89 , w godz. 7:30 – 14:30.

15. Wartość ustalona w wyniku przetargu jest wartością całkowitą, która powinna gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego zadania i nie podlega negocjacji.

16. Dzień publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 02.11.2007r.

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 2 lis 2007 09:21
Data opublikowania: piątek, 2 lis 2007 10:06
Data przejścia do archiwum: wtorek, 13 lis 2007 12:10
Opublikował(a): Barbara Chojnowska
Zaakceptował(a): Barbara Chojnowska
Artykuł był czytany: 3461 razy